PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGOS

Mūsų įmonės kontaktinė informacija: Vargyas Petfood Kft. (mokesčio kodas: 26616430-2-08, įmonės registracijos numeris: 08-09-03062, bendrijos mokesčių kodas: HU26616430, įmonės statistinis numeris: 26616430-4791-113-08). Paštas: sveiki@cricksydog.com

 

1. AR GALIU GRĄŽINTI AR PAKEISTI UŽSAKYMĄ?

Visą informaciją apie prekių keitimą ar prekių grąžinimą rasite čia.

 

2. AR GALIU ATŠAUKTI UŽSAKYMĄ?

Visi užsakymai išsiunčiami per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo gavimo. Todėl po užsakymo jokių pakeitimų daryti negalima. Visi prašymai atšaukti bus išnagrinėti kuo greičiau. Jei užsakymas dar nebuvo išsiųstas į mūsų sandėlį, esant galimybei apdorosime Jūsų atšaukimą.

Visų el. laiškų, susijusių su atšaukimu, el. laiško temoje turi būti pavadinimas „užsakymo atšaukimas“. Į el. laišką nurodykite savo vardą ir pavardę bei užsakymo numerį. Deja, tokiu būdu neatšaukti atšaukimai negali būti apdoroti.

 

3. AR GALIU PAKEISTI ADRESĄ?

Kadangi visus užsakymus apdorojame ir išsiunčiame kuo greičiau, apgailestaujame, kad po užsakymo pateikimo negalime priimti adreso pasikeitimų. Tačiau visi prašymai pakeisti adresą bus kuo greičiau patikrinti. Jei jūsų užsakymas dar nebuvo išsiųstas į mūsų sandėlį, jei įmanoma, apdorosime jūsų atšaukimą.

Visi su adreso pasikeitimu susiję el. laiškai turi būti pažymėti el. laiško laukelyje „Tema“ pavadinimu „Adreso keitimas“. Į el. laišką nurodykite savo vardą, pavardę, užsakymo numerį ir naują, teisingą pristatymo adresą. Mes padarysime viską, kad atnaujintume jūsų informaciją prieš išsiunčiant užsakymą. Adreso keitimo el. laiškai, kurie nėra pavadinti tokiu būdu, negali būti apdoroti.

Deja, jei užsakymas prarandamas dėl neišsamios ar neteisingos adreso informacijos, užsakymas negrąžinamas. Jei norite naujo pristatymo, turite už jį sumokėti. Jei jūsų užsakymas grąžinamas mums dėl neišsamios ar neteisingos adreso informacijos, pinigai gali būti grąžinti. Jei norite naujo pristatymo, turite už jį sumokėti.

 

4. AR GALIU PRIDĖTI / PAŠALINTI PRODUKTĄ AR PAKEISTI PRISTATYMO BŪDĄ

Gavę užsakymą, deja, negalime pakeisti pristatymo būdo ar pakeisti/pridėti gaminių prie jūsų užsakymo.

 

5. KAS ATSITIKO, JEI MANO UŽSAKYMAS ATVYKSTAMAS VIETINĖJE MUITINĖJE?

Kai jūsų užsakymas bus patikrintas muitinėje, pirkėjas / klientas turi susisiekti su vietos muitine ir susitarti dėl muitinės formalumų. Deja, negalime susisiekti su muitinės pareigūnais arba grąžinti pinigų užsakymus, kurie buvo atmesti vietinės muitinės ir grąžinti mums. Esant poreikiui prie kiekvieno užsakymo pridedame visus reikiamus muitinės dokumentus.

 

6. PAŠTAS / SIUNTIMAS

Jei jūsų siunta vietiniame pašte pažymėta „pristatyta“, bet jūs dar negavote fizinės siuntos, klientas turi susisiekti su vietiniu paštu, kad išspręstų problemą. Jei vietinis paštas ir klientas negali ištaisyti neatitikimo, mes neprivalome grąžinti pinigų ar išsiųsti užsakymo iš naujo. Tačiau, žinoma, mes jus palaikysime, kad galėtume kartu su jumis išspręsti situaciją.

 

7. MOKĖJIMO GALIMYBĖS UŽ UŽSAKYTĄ PREKĘ

7.1 Klientas gali rinktis iš šių mokėjimo būdų:

OTP paprastas mokėjimas

Mokėti pristatymo metu

7.1 Mokėjimas naudojant „SimplePay“.

Sutinku, kad mano asmens duomenis, saugomus https://cricksydog.hu/, naudotų Vargyas Petfood Kft. (Mokesčio kodas: 26616430-2-08, išrašas iš komercinio registro: 08-09-03062, PVM mokėtojo kodas: HU26616430, statistinis Nr.: 26616430- 4791-113-08, buveinė: 9330, Kapuvár 1, Osli 6.u.). į OTP Mobil Kft. Perduoti duomenys: pavardė, vardas, šalis, telefono numeris, elektroninio pašto adresas. Duomenų perdavimo tikslas: klientų aptarnavimo palaikymas vartotojams, operacijų patvirtinimas ir vartotojų apsauga stebint sukčiavimą.

Pakartotinis mokėjimas banko kortele (toliau – pakartotinis mokėjimas) – tai Simplepay apdrausta banko kortelių priėmimo funkcija. Tai reiškia, kad ateityje registracijos operacijos metu pateiktais duomenimis bus galima pradėti naujus mokėjimus, nereikės iš naujo įvesti banko kortelės duomenų. Pakartotinis mokėjimas gali būti atliekamas be įnašo (šiuo atveju pirkėjas sutinka su pakartotiniu mokėjimu registracijos operacijos metu) arba pirkėjui sutikus kiekvienu konkrečiu atveju.

Pakartotinio mokėjimo pagrindas yra tai, kad pirkėjas priėmimo punktuose (internetinės parduotuvės sąsajoje arba SimplePay mokėjimo sąsajoje) pareiškia, kad norėtų pasinaudoti pakartotiniu mokėjimu. Svarbu žinoti, kad banko kortelės duomenis saugo ne „SimplePay“, o kredito įstaiga, atsakinga už autentifikavimą pagal kortelių bendrovės nuostatus.

Atsargiai (!): banko kortelės duomenų saugojimas vyksta pagal kortelių bendrovės nuostatas. Banko kortelės duomenis sistemoje išsaugo autentiškumą patvirtinantis bankas registracijos operacijos metu. Prekybininkui ar „Simplepay“ banko kortelės duomenys nepasiekiami.

Yra dvi pakartotinio mokėjimo galimybės:

1. Vienkartinis patvirtinimas (pasikartojantis): pasirinkęs šią parinktį, pirkėjas registracijos operacijos metu sutinka, kad prekiautojas inicijuos pakartotinį mokėjimą už būsimas sumas. Pirkėjas sutinka, kad iš jo banko sąskaitos būtų reguliariai nurašomos iš anksto nustatytos sumos.

2. Patvirtinimas kiekvienu konkrečiu atveju (vienu paspaudimu): pirkėjas turi patvirtinti pakartotinę operaciją kiekvienam būsimam mokėjimui. Pasirinkus šią parinktį, pakartotinis mokėjimas yra patogumo pirkėjui funkcija, kuri ateityje nereikės įvesti banko kortelės duomenų kiekvienam mokėjimui.

Pirkėjas apie sėkmingą mokėjimą informuojamas per įprastus atsiskaitymo banko kortelėmis šaltinius. Atsižvelgiant į tai, kad pakartotinio mokėjimo su vienkartiniu patvirtinimu atveju pirkėjas neprivalo sutikti su individualia operacija, SimplePay neprisiima atsakomybės už neteisingai ar neteisėtai prekybininko inicijuotą operaciją. Neteisingai ar neteisėtai inicijuotų sandorių atveju atsakomybę turi prisiimti prekybininkas.

7.2 Grynųjų pinigų pristatymo atveju visa pirkimo kaina turi būti sumokėta grynaisiais pasiuntiniui gavus užsakytas prekes.

 

8. Jurisdikcijos vieta

Verslo santykiuose su verslininkais ir viešosios teisės juridiniais asmenimis Budapeštas yra sutarta kaip jurisdikcijos vieta visiems teisiniams ginčams dėl šių sąlygų ir individualių sutarčių, sudarytų pagal jų galiojimą.

 

9. Bendrųjų sąlygų pakeitimai

Turime teisę vienašališkai pakeisti šias Bendrąsias sąlygas – tiek, kiek jos įtrauktos į sutartinius santykius su klientu – tiek, kiek tai būtina siekiant pašalinti vėlesnius lygiavertiškumo sutrikimus arba prisitaikyti prie pasikeitusių teisinių ar techninių pagrindų sąlygų. Klientą informuosime apie koregavimą pranešdami apie pasikeitusių nuostatų turinį. Pakeitimas tampa sutarties dalimi, jei užsakovas per šešias savaites nuo pranešimo apie pakeitimą gavimo raštu ar tekstu neprieštarauja įtraukimui į sutartinius santykius.

 

10. Atskyrimo sąlyga

Jeigu atskiros sutarties nuostatos, įskaitant šias nuostatas, visiškai ar iš dalies taptų negaliojančiomis, arba jeigu sutartyje yra nenumatytų spragų, likusių nuostatų ar tokių nuostatų dalių galiojimas nepasikeis. Vietoj neveiksmingų ar trūkstamų nuostatų taikomos atitinkamos įstatyminės nuostatos.